Fantomen

Istället för att titta på TV kan man fördriva tiden med att klippa och klistra vilket jag gjort ikväll.


Och sakta men säkert går det framåt... 3 (av 6) smålådor och 2 (av 4) stora lådor är klara med första strykningen och jag vågar inte tänka på hur många timmar jag redan lagt ner på detta projekt!

Kvällens tema fick bli Fantomen.


Vid det senaste besöket på Panduro köpte jag en annan sorts decoupagelim som skulle klara lite kraftigare materiel och det gjorde det verkligen! Så tummen upp för canvas coat :) !

Och resultatet...

...ganska coolt om jag får säga det själv. Det som återstår är att jämna till kanterna, stryka på ytterligare ett lager lim och sätta dit de gröna knopparna men först ska det torka och då ska jag SOVA!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Det ser helläckert ut! Jag fattar fortfarande inte hur det funkar, måste kolla upp det där!

Svar: Skitkul! Snart är byrån färdig :)...
Elisabeth Andersson

2013-07-15 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0