Smultron små..

..inte alltid så lätta att nå!


Oscar älskar bär. Jordgubbar, hallon och smultron kan han äta hur mycket som helst.

Igårkväll ville han ha med mig ut för att titta på någonting och detta någonting visade sig vara ett nyupptäckt smultronställe på nersidan av berget.

Och det imponerar mig att han inte försökte få tag på dem utan istället hämtade hjälp och det förvånar mig inte ett dugg att JAG trodde mig lite lätt kunna repa av dem åt honom - supermom, visst?!

Haha, hann inte mer än sätta mig på huk förrän jag tappade fästet och riktigt svischade på arslet ner för berget. Fooooooort gick det och på högsta stället var det förstås - Bettan i ett nötskal.

Vad gör man inte för sina barn ;)?!

Nöjd Oscar och jag slog mig inte värst heller.. ..denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0