Vilken dag!

Soligt, varmt och för en gång skull inte särskilt blåsigt - semesterns hittills varmaste dag.


Framåt kvällen packade vi matsäck och styrde mot Kolsand. Jag inbillade mig faktiskt att jag och Zingo skulle orka springa dit i värmen men inte riktigt. 5 km sprang vi sedan plockade övrig familj upp oss med bilen INNAN både jag och hund kollapsade av värmeslag...


Världens bästa kvällsmat - mysfaktor hög!

Lite badat blev det iallafall, men rackarns vet om det inte var kallare idag än första gånger jag var i för några veckor sedan...

Rasmus somnade redan i bilen hem han - mycket action idag!

Dagens I-landsproblem... Jag stretchade inte efter löpningen - lär kännas imorgon!

Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0