Allt är relativt..

..eller hur man nu ska se det att jag tänkt mig en tidig kväll och klockan nu är efter 1. Hmm, finns risk att jag är lika trött imorgon som jag varit tidigare i veckan.

Fullsmetat schema har det iallafall varit idag.


Efter dagis tog vi svängen till Årjäng för att handla lite och låna nya böcker. Oscar valde böcker medan Rasmus gjorde vad han kunde för att riva stället... Utan att gå in på några detaljer så har vår minsting inte varit enkel idag!

Enda stunden han varit lugn var nog när han fick sin köttbulle inne på ICA... Lite som en hund ;-)!

Och sedan har kvällen passerat i ett rasande tempo...

...förutom det vanliga "plocket" har jag syjuntat med mig själv. Bytt storlek på ett överkast, fixat ett nytt fodral till cylinderkudden och strukit lite. Lagom?!

Nä, försöka sova nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0