Fy sjutton...

...så kallt det har börjat vara om mornarna nu!

Burr! Tur att jag inte lurats att städa bort vinterkläderna riktigt än...

Fredag idag och äntligen kom barnen iväg till dagis igen.

De sista dagarna (särskilt igår) tjatades det en hel del om att de ville dit. Blir en lagom mjukstart med bara en dag och sedan helg.

För egen del är jag nog liiite bättre (dock svårt att säga säkert med kroppen full av panodil och ipren..) men ska verkligen försöka VILA ordentligt idag när huset nu är tomt och tyst för 1:a gången på över 1 vecka.

Bada skulle vara skönt men frågan är om jag ens orkar förbereda för det..?! Nä, ska nog bara ligga still och samla krafter för att orka hämta hem trollen sedan...

HELG - jag välkomnar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0