Gräsänka..

..om än bara för en dag!


För idag har pappan i huset jobbat i grannlandet i väst. Stått som utställare på nån fritidshusmässa i Lilleström så barnen och jag har fått roat oss på egen hand...


"Instagrammificierad" som jag är så har jag såklart fångat lörda'n i kompactform...


Och dagen har (trots två förkylda småttingar) varit ganska intensiv... Eller ja, Oscar har inte gjort så mycket väsen av sig..

...han har varit mer än nöjd efter att jag rotat fram mitt gamla TV-spel!





Och ja, har man nästan 40 graders feber får man faktiskt lov att ha lite fyrkantiga ögon ;)...

Rasmus tittade på en stund men sen satte han fart med sitt, MYCKET olika rollspel och fantasier nu...





Nu är iallafall ordningen återställd och pappan är hemma hos oss igen. Oscar tempar fortfarande 39,7 och Rasmus hostar och snorar så det lär bli en innedag även imorgon.

Har äntligen fått tummen ur och skaffat mig en ny mobil nu så kanske kan det iallafall bli lite mobilinlägg här på bloggen framöver..


Men nu, nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Eva

Då hade vi nästan en likadan lördag vi då.

Jag var hemma med två förkylda barn barn och maken var i Karlstad men kom hem på em.

2013-03-10 @ 07:05:11
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Eva

Krya på er!

2013-03-10 @ 07:05:22
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0