Inte bättre..

..inte bättre alls faktiskt. Mår lika kasst idag och förutom att sätta fart på diskmaskinen har dagen gått åt till att bara orka vara... En jäkla skit jag dragit på mig. Eller VI, för jag som trodde att Oscar var på bättringsvägen...

Efter lunch gick han upp och skulle lyssna på skiva och när jag gick upp för att titta till honom hade han krupit ihop i myshörnan och somnat! Gulleplutten då, han som aldrig sover dagtid, inte ens när han är sjuk faktiskt...

Rasmus däremot är det full rulle på idag, eller mer än full rulle och han hade nog absolut kunnat gått till dagis idag...


Det får man säga om Rasmus att han må vara mer högt än lågt stora delar av tiden men däremellan är han otroligt duktig på att roa/sysselsätta sig själv. Då går han in på lekrummet, stänger dörren om sig och sedan kan man höra hur han sitter där inne och småpratar med sig själv och alla leksaker. Fantasi har han gott om den lille vilden...

Och själv har jag också gjort mitt bästa för att roa mig..

...legat på soffan (börjar faktiskt kännas ganska obekvämt vid det här laget..), spelat Wordfeud (börjar bli en rutinerad förlorare...) och testat runt på lite olika fotoappar. Spännande?!

Nä inte ett dugg faktiskt. Dessutom borde det va lag på att man inte får vara sjuk samtidigt som sina barn. Det värker i mammahjärtat att inte orka pyssla om dem så mycket som man skulle vilja...


Tur att de har en pappa också... Tack älskling för att du stannade hemma några timmar i förmiddags, både för min och barnens skull!

Nä, nu får vi krya på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0