Kökstjänst

Sakta men säkert börjar livet återvända till oss här på berget. Helt frisk är jag inte (envis skit detta!) men det går absolut åt rätt håll och äntligen lockar det mer att vara igång än att ligga på soffan. Och det verkar gälla även för barnen som varit hemma med mig även idag.


Rasmus var väldigt bestämd (som alltid!) på att han skulle hjälpa mig och diska i förmiddags så ja, så fick det bli...

Och Oscar blev mer än lycklig när jag föreslog ett litet kladdigt bak efter lunch...


Bakat har vi gjort många gånger men aldrig chokladbollar. Detta gillade Oscar, både att göra och att äta!


Rasmus däremot var mest sur...

...då han ganska snart insåg att detta INTE var fika i hans smak!

Och i rättvisans namn här jag lovat honom att baka bullar i helgen istället. Det var länge sen och DET tycker Rasmus om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0