Den bästa tid är..

..NU!!



Tror väl kanske egentligen att bilderna talar för sig själva men nu är det minst sagt härligt här uppe på berget !


När solen skiner och det dessutom(!) är fredag, då ska det banne mig ätas glass!

Sedan kom pappan hem tidigt och fixade grillat till kvällsmat..


..med andra ord bästa sortens fredagsmys!


Och fullt ös hela vägen hem till John Blund!

Lyckliga, uppspelta, dyngsura barn (alla 3 ;-)...) - helt underbart att se (jag satt säkert på altanen...) och jag frågar mig, "hur kan man INTE göra allt för sina barn - alltid?!?"

De där små trollen är ju det bästa vi har och de är alltid prio 1 !

Det har varit en jobbig vecka så freda'n är mer än välkommen och jag hoppas på att samla ihop ny energi under helgen för att orka med nästa vecka - vilken jag redan bävar för!

Men nu tar vi helg!


Randigt, rutigt, prickigt - allt funkar ihop så länge man gillar det var och en för sig...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken härlig dag <3

2013-05-31 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0