Det som inte dödar..

..härdar! Eller hur brukar man säga?!


Har kämpat på hyfsat även denna vecka och har "bara" knappt 1 mil kvar för att komma upp i förra veckans distansresultat. Orken är det inget fel på, dock har jag en del blåsor på fötterna - men det får gå ändå!

Har blivit ganska less på all landsväg så idag gav jag mig sjutton på att jag skulle fixa en riktig skogstur...

Kängor på - ut och gå! Och jajjamen, förutom en liten cirkeltur runt 3 km kom jag ut ungefär där jag trott. Inte illa för någon som hela sitt liv varit rädd för att gå vilse i elljusspåret elljusspåret...

Man skulle på ren värmländska kunna säga att "je é int e bet". Vilket jag på de här åren greppat att det innebär att man är tämligen duktig!


Och nog är det skogspromenad när t.o.m Patrik efteråt tycker att det är SKOG. Inte så lite stolt över mig själv!

Haha, kanske borde man ägnat mer tid åt orienteradet än fikandet på friluftsdagarna i högstadiet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0