Direkt från hjärtat

Imorse när hela familjen låg i dubbelsängen och mornade till sig fick Rasmus plötsligt syn på tavlorna som sitter bredvid min säng.
"-Titta där är jag bebis!"
 
Tavlorna har suttit där nästan 1 år men han har aldrig reflekterat över dem förut. Detta ledde till att vi började prata om hur det var när Rasmus föddes och Oscar blev storebror och jag visade några bilder på hur de såg ut då..
 
Rasmus tittade mycket lyckligt på bilderna och hoppade upp och ner i sängen av upphetsning när jag berättade (och han själv såg på bilderna) hur glad Oscar blev när vi kom hem från BB med en lillebror. Oscar var lite mer sansad och sedan kom det,
 
 
 
 
 
"-Ja, jag BLEV glad men nu tycker jag mest han är irriterande!"
 
Syskonkärlekens fram och baksida men jag vet att de älskar varandra trots att de slåss så tussarna ryker ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0