Dagen som försvann...


Vissa dagar hänger man liksom inte riktigt med.. ..man vaknar och sedan bara en liten stund senare är det dags att ropa på John Blund igen!


Idag har varit en sån dag och jag har inte hunnit hälften av det jag planerat. (Kan visserligen bero lite på min obotliga tidsoptimism...)



En ordentlig promenad hann jag iallafall få till, givetvis i sällskap med min ludna bodyguard aka PT (personal trainer ;-)...) - bättre sällskap är svårt att hitta!


Kvällen har jag tillbringat med diverse kalasförberedelser för en viss sexåring imorgon.. ..om det nu blir nåt kalas för ikväll var han inte pigg!

Envisa höstbaciller! Håll tummarna för att han kryar på sig under natten!

Undra förresten om maken tänkt bjuda på nybakat bröd även imorgonbitti.. ..det gjorde han minsann imorse! lyckligtlottad.nu

Go'natt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0