No more munks...


...det fick vi tillräckligt av i helgen.


Och karusellåkning, dock i något sämre väder på sönda'n än lörda'n - (jag är glad att jag var hemma) och barnen verkade inte bli direkt störda av regnet...

Idag har det varit måndag inkl. allt och utan att gå in på några närmare detaljer kan jag säga att jag ser fram emot en ny, annan dag imorgon...

Ett av marknadsköpen - en tröja lillkillen valt helt själv, och han är som synes mer än nöjd...

För egen del är jag mer än nöjd med de nya "friluftsbrallorna" min kära make kom hem med till mig igår...

...de gamla har jag så att säga krympt ur! Tack älskling, jag lär bli snyggast i skogen :-) !

Och tack på förhand för alla rena fönster du kommer fixa till oss med den nya fönsterskrapan ;-)...

Nu - nattning av barn!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0