Rustad för rusk!


Det måste vara att höst-/vintergarderoben börjar ta form här hemma.

Overallen jag tror jag nämnt tidigare kom idag. En skaloverall (skalkläder är bäst!) med medföljande "foderoverall" i en härlig turkos färg.


Och efter att ha bytt från strl.110 (som jag först beställde) till 116(!) så sitter den perfekt!

Och lilla mister him self är också mer än nöjd och vägrade ta den av sig efter provningen. Efter 45 min började han dock klaga på att det var både varmt och lite besvärligt att bygga med lego med overallen på...

Och förutom overallen..

..hör det även till dagens bästa att jag varit och fixat til kalufsen idag. Skitsnygg färg blev det om jag får säga det själv!





Kommentarer
Postat av: Eva

Så fin du blev och jättefin overall till Rasmus fin färg.

Svar: Tack! Ja, overallen var jättefin, hoppas den är bra också....
Elisabeth Andersson

2013-09-19 @ 06:04:27
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0