Att det inte alltid blir som man tänkt sig...

...behöver inte alltid vara fel - eller?!


Har varit på en skön (men tämligen SMUTSIG!) skogspromensd med voffs ikväll och än en gång konstaterat att jag och SKOG är lite som eld å vatten.

Jag har verkligen ingen känsla för norr, söder, öst eller väst men jag har gett mig DEN på att jag till slut ska få det!

De senaste månaderna har jag varit vilse mer än en gång men eftersom att det varje gång ordnat sig så ger jag inte upp. Dock har jag efter påtryckningar från min man införskaffat en kompass som jag faktiskt fick användning för nu ikväll.



Och då jag satt som "majmål" att traska 25 mil så gör det ju inget att det blir fel ibland - man får se det som bonuskilometrar ;-) !

Och kanske jag nån gång till dlut kommer ut ur skogen på precis det ställe jag tänkt och trott (har ännu ej inträffat!)...


Tur jag iallafall har fint sällskap med mig! Älskade promenadkamrat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0