På två hjul

Den gångna veckan har det inte blivit så mycket av "Volangjakten" varken när det kommer till motion eller kosthållning. Patrik har jobbat sent, barnen har varit sjuka och jag har fått lägga kvällstiden till att plugga ikapp. Så nu på förmidda'n tog jag mig på förmidda'n och gav mig ut för att försöka "snygga till siffrorna" lite för veckan...





Ett jättebra motionsvarv, iallafall när man cyklar UTAN cykelkärra :-)! Även bortsett från att vi faktiskt hade kärra med oss senast så märker jag att min kondition har förbättrats avsevärt sen i maj. Och det är faktiskt inte fel att variera motionen lite, om inte annat för att inte överanstränga fötterna...



Kommer nog dock kännas i rumpestumpen imorgon.....

Note to self: Se till att köpa den där cykelhjälmen nu....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lennartsfors 7 km. Då kan du ju cykla och hälsa på =)

2011-09-12 @ 12:23:11
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0