I nöd och lust!

Huggatjacka idag är det precis 1 år sedan...

 

Dagen började fint,  med strålande sol, lagom kallt, massor med snö och nyuppkörda skidspår... Uttrycket "säg den lycka som varar" fick dock en helt ny innebörd framåt eftermidda'n och dagen avslutades så här:


Ett ögonblicksverk skulle man kunna säga... Höger handled av 2 ställen! Jiipppie! Eller inte...

Man skulle kunna säga att 2011 kunde ha börjat bättre ....

...och de blåmärken och ömmande leder som jag hittills ådragit mig nu under början på 2012 känns som en piss i Mississippi i en jämförelse...

Början på 6 veckors sjukskrivning och sedan en låååång rehabilitering (och hemskt nog är jag fortfarande inte helt bra...) bara för att klara av vardagen hemma igen med 2 småttingar, Rasmus var ju så liten! Alltså det gick, tack vare allt stöd och hjälp jag fick av Patrik,  svärmor, och svärfar men det var inget roligt....

Snacka om att vi verkligen fick testa på "nödbiten" i uttrycket Nöd & Lust....



Älskar Dig Patrik! Ska försöka att hålla mig på benen i fortsättningen... ;-)




Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

hahaha... jag tyckte det stod : Älskar Dig Patrik! Ska försöka att hålla ihop benen i fortsättningen... ;-)

2012-01-16 @ 21:43:43
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0